Its working, its alive!

Så, nu har det ordnat sig. SKrev ett hjälp mejl till supporten och frågade vad som var fel, och det visade sig att jag var tvungen att trycka på F5 (uppdatera) för att förändringen skulle visas. Så nu är jag nöjd och glad, fast jag har fått en smärre huvudvärk..

Har vart hemma idag, vaknade och kände mig allt annat än bra. Ögonen gjorde fortfarande ont och kroppen likaså, fast värre. Ont i magen hade jag med, och när jag förklarat detta för min mor så gav hon mig en kram och sa något i stil med: somna om du, jag sjukanmäler dig. Bästa mamman tjena <3
Sov till 12 typ, så nu är jag ganska utvilad. Satte mig och grejjade med bloggen ett tag, kände att den behövde en förändring. Resultatet blev ganska snyggt tycker jag, helt ok. Hoppade in i duschen för inte så länge sen, rakade benen (väl behövligt haha) och gjorde både hårinpackning och la en ansiktsmask, skönt är det att pyssla om sig själv. Så nu sitter jag och degar, ska snart in i duschen igen och tvätta bort allt. Sen ska jag städa rummet och göra iordning mig lite, typ hitta bästa mys-outfiten och sedan sätta mig med min far och kolla på supernatural, bäst! Sen ska jag göra samhäll och plugga matte.

Ibland behöver man en dag till att ladda batterierna.


Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0