Höstkväll

Jag älskar älskar älskar hösten <3 Den är så kall och skön, och bästa är ju alla leggins och knästrumpor som man kan ha, mumma :G Har fixat Diors mascara, Iconic tror jag den hette..Ska pröva den imorrn tänkte jag. Det är i serien Dior show, jag har en därifrån, Black out waterproof, love it.
Dagen har vart soft, gått fort som vanligt. Eftersom all bangade imorrn när jag ska på stan så har jag kollat runt lite, och slutligen blir det Emma Johansson som får dras med mig :D Hehe nu jävlar ska jag aktivera mitt kort på Handelsbanken, OCH gå rätt!

Mina armbågar är jättetorra! Omg..
Ok nu är dom insmorda!..fan vad det svider :'(


Efter skolan hänkade jag på Lisa, Niki och Josse, gick lite snabbt på stan och sen bar det av till Pims där jag tog en Cafe Dumle take away, yummy :G Fast den var jättevarm, så jag brände mig lite på tungan. Sen gick jag till rese med das brudar, och där träffade jag Märta :) Åkte bussen hem, sen fick mami komma och hämta oss, hehehe.
Märkte skillnad på mina skor idag! Dom skaver inte så förbaskat längre, det gillar vi :) Ska lämna in två par till, snart..
Såg en lovely tunika på Åhlens med, får se om jag köper den eller om jag skiter i det, hmm svårt. Ska köpa ett par harembyxor på Indiska iaf, för 75 kr om dom finns kvar. Och en mössa.

Hade nämligen afrodans på Drillen idag, det var så sjukt kul att jag nästan dog :D Ska gå med Emma Axberg och kanske jossan och malin på söndag och dansa på nautilus :) Idag var första gången jag gick på drillen den här terminen, och vår nya ledare verkade jättebra. Ska nog satsa lite mer nu, men efter Italien kanske jag slutar, får se hur det blir med det..

Nu ska jag plugga lite, måste göra spanskan. Matten gör jag imorrn.
Pussheje<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0