Godnatt

Nu är jag klar med matten, glad tjej tjena!
Alltså jag hade aldrig trott att det skulle vara så jobbigt att spara pengar, usch :( Men jag vet, det kommer vara värt det, men ändååå! Gah, får sätta mig och snacka ekonomi med farsan kanske? Fast nää, jag tänker inte ta av mitt konto mer nu, nevah. Fast det frestar. Fy.

Panikade förut igen, för jag hittade inte mitt busskort, och brorsan sa att det kostade 300 kr att köpa ett nytt. Palla tänkte jag och tänkte precis ringa skolan och säga upp mig, typ, när mamma hittade det i en av mina handväskor. Jag typ vafan! och nu är jag glad. :D
Imorrn blir det stan med Tori, ska vänta på henne på stadsbiblioteket, tänkte plugga samhäll och spanska när jag är där, italienskan tar jag hemma. Det viktiga imorrn är att få färdigt iallafall en bra bit på Muhammed karikatyrerna, så att jag slipper den skiten sen. Idrott imorrn med, reminder till mig att packa väskan. Jag har kommit på att jag inte gillar att inte ha ngt att göra. Idag var det nödvändigt, men ändå så gick jag på stan med Josse och Märta hehe. Sitter typ och bokar upp hela veckan det första jag gör på söndagen. På onsdag är det skolfoto, ska kolla lite passande kläder tills dess. Sen vet jag inte hur det blir med drillen, eventuellt skiter jag i den för jag måste nog plugga en hel del. Typ matte. Får se, vill ändå gå. På torsdag har jag bokat in Frida, längtar eter dig bby<3
På lördag blir det antagligen Gbg med Tove, fan vad jag älskar staden!
Men nu ska jag sova, ganska okej tid. Godnatt på er alla <3

Kommentarer
Postat av: becca

kan inte udu hjälpa mig att fixa min blogg ?? :D

2008-09-16 @ 09:24:22
URL: http://rebeccaousback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0