Falling slowly

Den låten är så himla fin, är med i filmen Once som jag kollade på med far igårkväll.
Lovely<3

Well, det blev Trollhättan igår iaf, även om det blev bilen. Sjukt kul, spårade lite halvt på vägen dit och snackade, det är så det ska vara ;D Stannde och köpte alldeles för mycket godis, och en korv :G Sen bar det av igen. Väl framme så hittade vi inte Junkyard först, men senare efter att vi frågade inne på Elgiganten (hehe) så fann vi det. Och blev besvikna, för det var sjukt litet! Och eftersom vi inte orkade gå fram och fråga efter deras longboards som dom inte hade framme så drog vi och shoppade istället. Eller ah, tori shoppade, hehehe. Sen bar det av hemmåt igen. Väl i Skövde ägnade vi ett tag åt att åka lite bräda, och jag lyckades göra snyggaste vurpan i en backe.

Typ såhär:


När jag kom hem var jag lagom mörbultad, men fan vad kul det var :G Tillbringade kvällen med att kolla på Once med far min, och sen däcka i sängen.
Idag ska jag mocka, eller ah typ nu, och sen ska jag till stan med Tove :G

Posshaje<3

Gårdagens kommentarer:
E: Asså din klocka är så himla snygg!
T: ah, den är urläcker!

E: Men gud, är det du på ditt ID kort?!

Hehehe vår humor är som bäst när den spårar som värst ;G
<3

Kommentarer
Postat av: victoria

Hahaha nu garvar jag igen! Tack det behöver jag XD

Fyndigaste kommentaren på slutan där ock! ;)

2008-09-14 @ 20:50:47
URL: http://torii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0