En dag full av upptåg

Så kan den beskrivas, och ska!
Först försov jag mig och fick stressa som fan, men ändå hann jag raka benen när jag stod i duschen, hur grym är inte jag på en skala?! :D
Sen blev det skola, jag hatar måndagar även fast dom är softa. Satt lite halvt som ett frågetecken på matten, men det ska jag jobba igen nu ikväll snart, ska bara göra mig lite te först :G Kom även typ ngn minut försent, haha skräll mig! Träffade ovanligt mycket folk som jag kände idag, det är helt sick vad man springer på folk på v höjd :O Efter skolan blev det att följa med hem till Tori, där jag fick både husesyn och mat i magen. Och godis! Och mobilladdning, hoo dit vill jag igen :D Sen slängde vi in grejjorna i bilen igen, och sen bar det av för att hämta Hanna.
Sen stannade vi till i stan för att jag skulle till Handelsbanken för att aktivera mitt kort. Det dumma är att jag gick in på Nordea och frågade om dom var Handelsbanken! Det var det mest pinsamma jag har gjort i hela mitt liv tror jag, tanten i kassan tittade lite lgom undrande på mig innan hon påpekade att det var Nordea, som det stod på taket med stora bokstäver, och att Handelsbanken låg mittemot, med inte minst lika stora bakstäver på sitt tak. Usch. Och så var det naturligvis stängt :(

Sen åkte vi vidare, och love säger jag bara på Toris Gps som strulade järnet

Det blev några stopp på vägen.
Först stannade vi till på ett militär överskottsbolag/loppis typ, för Hanna ville köpa en pung (?). Men istället köpte hon ett par gröna hängslebyxor, en rainbow ngt man hade på huvvet och en grön halsduk, tror jag. Sen kanske det var ngt mer, men jag minns inte :') Jag köpte en present till Iris med, om hon gillar den vet jag inte men haha ;D
Sen drog vi vidare. Vi stannade på vägen igen och käkade, då var vi i Mullsjö tror jag. Hannas barndomsställe, hihi :) Tanten i kassan var lite vresig först, sen blev hon snäll när vi pratade lite med henne, Hanna fick t.o.m. lite gratis mos :D
Sen blev det ett kioskbesök där Hanna köpte en Twister som hon inte åt upp hela, jag fick det som blev över och sen var jag mätt och belåten! Det var nog vårt sista stopp tror jag..
Väl framme I Bankeryd fick vi lite vägproblem, men vi hittade vi till slut till Boardlife. Personalen var skitsköna, really! Tori köpte sin Uluwatu, den var skitsnygg! Jag fick lite tips och råd, och det visade ig att min bräda som jag ville ha funkade till newbies hihi :D Så det blir nog den, om jag inte hittar en bättre på junkyard :>

Sen bar det hemåt, och då stannade vi till för att hälsa på Hannas vän Lisa, som inte var hemma, men som hade två katter som var förkylda. Sen in i bilen igen. Sen hade vi kul och lyssnade på musik hela vägen hem, och jag fick lite massage av Hanna :G Tori langade dagens skämt då hon tutade på två moppeåkare, hahahah<3
Väl hemma så tog vi en snabb longboardtur, gah jag ska börja åka när jag får min så jag inte är en newbie längre :D

Nu är jag hemma, och ska gå ner och dricka te, sen blir det plugg!
Posshaj<3
Tack för dagen töser :)


Kommentarer
Postat av: victoria

Hahahah gud vad du skriver bra :D och skit i särringen på Nordea, ska du vara med mig och Hanna är detta bara början! ;)

Tack själv för en grym dag ohohoh :D <3

2008-09-08 @ 22:44:46
URL: http://torii.blogg.se/
Postat av: Emma

hahaha tack hun, omg jag kan knappt bärga mig ;') puss<3

2008-09-09 @ 19:12:59
URL: http://sugarsoakedcoffe.blogg.se/
Postat av: victoria

klippningen gick finers förutom att jag nu ser ut ungefär som viktor briggner i krullfaktor haha!

test imorgon iiiiiih!

<3

2008-09-09 @ 19:15:01
URL: http://torii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0