Det är på kvällen som det händer

Har duschat, dammsugit och tvättat. Tänkte bara städa rummet först, men dammsög med eftersom jag är bäst.
hehehe

Mamma kommer nog snart, med bror och bror och min hamburgare :G Men jag är nyttig, tog side sallad istället för pommes och jouice istället för cola. Funderar på hur jag gör med idrotten imorgon. Jag kanske skippar den, det beror nog lite på hur jag känner mig när jag har vaknat. Och vi ska springa imorgon, så det lutar åt att jag skiter i det. Hade det vart body balance igen hade jag vart med, men springa är ju inte direkt högst upp på läkarens lista för botemedel när man är förkyld. No sir.

Shit asså, klockan känns som 12 när den bara är 20 över 8, det kan vi tacka höstmörkret för. Nu ska jag räkna matte, och sedan skriva på samhälls uppgiften som ska vara klar imorgon. Vid närmare eftertanke så tar jag matten imorgon på lektionen, så att jag har något att göra då eftersom vi bara har en sida kvar på kapitlet och jag är klar med halva. The samhäll comes first.
Nämnde jag att jag rockade på datorkunskapen? Nä det gjorde jag inte, så jag gör det nu.
Jag rockade på datorkunskapen! Igår. Jag satt hela lektionen helt färdig med våra uppgifter och fick surfa på bilddagboken och kolla lite bloggar, vilket man egentligen inte får men alla gör det ändå. Så om man får tillåtelse är det speciellt, hehehehe.

Well, samhäll kallar på mig. May the force be with ya'all!
€mma

Kommentarer
Postat av: victoria

VAD LÄCKER DEN BLEV!!!! pusspådig!

2008-09-18 @ 21:59:37
URL: http://torii.blogg.se/
Postat av: Emma

Tori: Tack som fan!!! :G<3

2008-09-18 @ 22:13:36
URL: http://sugarsoakedcoffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0