Dead and goodnight!

Det är jag. Dead asså. Helt och fullt.
Har suttit uppe tills nu och läst ut Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö, ganska nöjd eftersom jag började på sidan 66 och boken är 247 sidor. Den var ganska bra faktiskt, helt ok. Har inte gjort matten dock, men jag pluggar i helgen för jag har inte hunnit.

Soft dag idag, ngt som inte är soft är att jag ska åka moppe med bror till Ulvåker imorrn och ta bussen till skolan. Det enda positiva med det är att jag kommer komma i tid..om jag inte försover mig förstås, vilket jag kanske gör eftersom jag måste upp vid 6. Men jag har faktiskt bättrat mig, har börjat komma i tid nu, woh!
Idrott imorrn med. Palla. Skolfotot blev ändrat till onsdag nästa vecka, härligt, för jag slipper ha det imorrn efter idrotten.
NV1B fick vår tid istället, hehehehehe.
Gick på stan idag med Emma Johansson. Aktiverade mitt kort och köpte en tunika på Gina. Annars lyckades jag hålla i pengarna, sånär som på mat och en KD (kaffe dumle) på Pims. Tack för dagen hun <3
Imorrn blir det fira Pamo på, hehehe, Eurobaguette efter skolan, sen hem till Ester :)
Nu ska jag sova <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0