Burning

Spanade på bloggkoll nyss, hittade lite goa låtar som folk tipsade om, najs :G
Var lite försenad till bussen imorse, lr egentligen inte men stressad, så jag glömde både mitt gym lås och min vattenflaska och min nessässär hemma. Bu :( Men gymkillen var snäll, jag fick låna ett :) Skolan var allmänt flum idag, jag kände en släng av övertrötthet och det märktes ganska tydligt. Ibland orkar man inte.

Efter skolan blev det stan med Jossan, där jag hittade benvärmare från Lindex, tre olika färger köpte jag, dock bara ett par blå när hon var med. Sprang tillbaka senare och fixade dom, + ett par svarta på Åhléns, woho :) Nu vill jag bara ha ett par grå med, och lila. Äsch, man kan inte få nog :G Sen blev det gymma med Frida, hurtiga är vi. Eftersom det är gratisvecka på nautilus nu så var det packat med folk, Lisa och jag var duktiga på maten och bokade yoga tid på torsdag med, så då blir det ännu mer hurtigt. Efter gymmet så bastade vi a long time, asskönt! Sen blev det buss hem, och när jag gick av så började killen som gick av på samma hållplats att snacka med mig, kul att folk vågar!

Nu blir det plugg, matteprov imorrn, hallelulja :(

Posshaj!
€mma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0