Borta bra men hemma bäst

Vet inte riktigt om jag håller med, götet är fett nice! Lätt att jag ska flytta dit..någon gång.
Kom hem för kanske en timme sen? Sitter och har gjort min rutin vid datorn, dvs kolla alla bloggar, bdb och nu skriva i min egen. Gbg var skit kul, jag och Tove spårade lite lagom på både ditresan och hemresan, och självklar där med. Har lagt om min plan nu, för sita gången. Det är så mycket jag måste köpa nu, så istället för att köpa longboard nu ska jag lägga undan pengar och köpa en på våren istället, blir bättre så. Plus att jag vill ha kläder :G Och jag måste köpa min In flames biljett, och longboard sesongen håller ändå på att ta slut nu. Så, vid senare tillfälle :)

Dagens fynd:
Silverhalsband med gröna pärlor 50% (50 kr)
Grön kofta från JC
Yummy<3

Fast jag ska dit igen och kolla på klänning till Vickys party, måste ju hålla standarden ;) Åker kanske på lördag förmiddag eller så, får se får se.
Fick lite allmänbildning inom geografi kan man säga, Tove och jag skulle äta på Hardrock Cafe och när vi till slut hittade dit hade vi vart lite överallt (helt i onödan). Men det är alltid kul att promenera lite :)
Har mina In flames biljetter nu med, eller jag har bokat dom. Sittplatser blir det, ska hämta ut dom på fredag. Hade velat ha stå, men jag ska ringa och höra varje dag nu och se om någon lämnar återbud, vilket händer ganska ofta. Då haffar jag dom :G
Nu ska jag kolla gossip girl, sen plugga lite matte och sen stryka.

Posshaj <3
€mma

Kommentarer
Postat av: victoria

hahaha du och dina planer^^

Jaa! Leka med dig i massor :D:D

2008-09-20 @ 22:55:35
URL: http://torii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0