Back from schryd

Kom hem typ nu, har vart hos Ester :G
Dagen gick segt, för första gången. Svenskan var värst, för den var sist :( Hade fett ont i huvvet med, övertrött much? Ja.
Efter skolan gick jag, Elli, Arri, Ester och Pamo ut för att äta € baguette, sjukt gott <3 Eftersom Pamo fyllde år med så bjöd Ester henne på hennes baguette, jag tror vi har en liten tradition på G här :G Sen blev det stan lite snabbt, sen Pims med Arri, Pamo och Ester (Elli went to fotbollsträning). Vi satt där ngra timmar, kanske 2? och sen åkte vi till Ryd där vi splittrades, fast jag hänkade ju på Ester eftersom det var så det var tänkt. Fett mys var det, vi åt bland annat vattenmelon med citron (mumma) och så hjälpte hon mig med kemin. Så nu fattar jag. Typ.
Lovely<3
Nu ska jag kolla buss och sen sova, sjukt trött är jag! Och måste upp lite halvtidigt imorrn med för jag och Tori ska till Trollhättan, yummy!

Posshajgodnattochsånt.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0