Where do we go now?

Phuuaa vad jag är trött, ge mig lov och ge mig löshår, pronto!
Veckan har gått segfort, lixom sniglat sig förbi.. fort, om ni förstår vad jag menar. Det är okej om ni inte gör det, jag gör det inte heller.
Idag hade jag svenska prov, det gick typ super (y). Satt och funderade vad som menades med "form" innan jag kom på att det gällde bestämd form och obestämd, woho! Ett till plus var att det var pannkakor i skolan, mumma :G Jag åt bara 5 stycken typ, blev helmätt. Ester däremot tävlade mot killarna och fick i sig hela 19 stycken! Resten av dagen var hon gravid :')
Efter skolan stack jag ner till stadsbiblioteket. Mötte Frida och vi köpte biljetter till Vatra. Sen skaffade vi oss mat eftersom Polka Johan var så duktig och tog fel på bibliotek, haha! Men tillslut hittade vi varandra, och efter att jag hade smulat klart på Stadsbibliotekets cafébord så drog vi oss hem till honom för en rejäl dos kemi plugg, iaf för min del. Efter ett tag kom hans kompis Jesper förbi, som jag ständigt förväxlar med en annan Jesper, och vi satte igång filmen V för Vendetta. Jag var allmänt övertrött och kunde inte koncentrera mig för fem öre, inte blev det bättre av att dom båda polkapojkarna spårade sönder, jag kommer få IG :( Nä, på något mirakulöst sätt lyckades jag läsa de sidorna jag skulle, och göra några övningar. Sen höll jag på att missa bussen, eftersom Jesper ville se klart slutet. Fem minuter innan bussen skulle gå fick jag knuffa ut dom ur huset och Jesper fick skjutsa mig till rese. Jag hoppas han har ont i benen nu, hah! Johan hade åkt före och sagt åt busschauffören att jag skulle komma, så förvånansvärt nog hann jag med den. Jag slapp bli mördad av mina föräldrar, och nu har jag tid till att plugga :)
Lagom spårad dag, men vi gillar dom!

Imorrn blir det fredagsmys med Tove, sen är det LOOOOV! På lördag blir det löshår, mumma :G
Posshaj!
€mma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0