Weekend

Vaknade upp med kläder och smink fortfarande på, uhh äckligt! Snabbt in i duschen blev det, burr. Att somna med smink är något av det värsta jag vet, man känner sig så grymt äcklig på morgonen och så är det ju int dirket bra för hym heller. But I couldn't help myself, jag var så trött och sängen var så skön :G
Skolan gick segt, det märks tydligt på vår klass när det är fredag. Alla blir helt cp och man fnittrar för ingenting. Ganska kul faktiskt :')

Efter skolan tog jag bussen till Frida där vi hängde eftersom vi missupfattade Tove som fortfarande var kvar i stan. Så vi hoppade på nästa hem till henne istället, för det var inte särskilt lockande att fullfölja hennes förslag om att gå in genom hennes fönster och börja med maten, hahaha.
Väl hos Tove blev det en massa prat och en massa mat, vilket var tur för jag var grymt hungrig! Sen la vi oss i hennes säng och kollade på Camp Rock, eller ah, halva. För när det bara var fem minuter kvar tills bussen skulle gå så tyckte vi att det var dags att, hrm, kuta till bussen. Jag kan ju bara säga att min kondition suger bigtime.
Väl hemma väntade kusinerna, härligt att se dom igen :)
Idag vet jag inte riktigt vad planerna är men jag röstar för popcorn och film! Och plugg, för min del :( Men man kan göra det mysigt om man bara vill. Nu ska jag gå och göra mig iordning och dra iväg ett grattis till sugmössan himself. Thats right, Mr. VB fyller 18 idag, gratz!

Posshaj!
€mma

Kommentarer
Postat av: Lisa

hahaha, vår klass är underbar ;G framförallt på fredagar :D <3

2008-10-04 @ 22:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0