Vinter

Fick just ett sms av Tove där det stod att det snöade. Kutade nerför trappan och slängde upp ytterdörren, men det regnade. Typiskt. Men imorrn bär det av till Stockholm, då kanske man får sig lite snö <3 Reminder till mig att tvätta och locka håret idag, eller imorrn. Hm, jag tvättar det nog idag och lockar det imorrn. Måste ju vara fräch till konserten :G
Har inte tänkt ut min outfit än, men jag ska gå ner och stryka all min tvätt, sen lägga in den i garderoben. Får se vad det blir.
På resan imorrn ska jag vara utrustad med matteboken i vilket fall, måste se till att få något gjort nu. Ska jobba med samhällen med då vi har redovisning v.48, eller om det var 47..
Aja, det känns inte så farligt.

Snart är det Jul, och det innebär julklappar :G Ärligt talat tycker jag nog att det är roligare att köpa och ge till andra än vad det är att få faktiskt, speciellt om man hittar något riktigt bra att ge till personen ifråga. Synd bara är det att alla pengar ryker då, det gäller att handla smart!

Nu ska jag stryka och grejja i garderoben, sen blir det hårtvätt och film med papi!
Posshaj!
€mma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0