Teenage dirtbag

Jag har abstinens, jag vill shoppa .G Visst, mina pengar gick till en bra sak, jag är helnöjd med mitt löshår från Safari, men ändå. Det är synd och skam att pengar ska ha sånt inflytande över en, jag menar vad kan man göra utan pengar? Man kan inte ha roligt, man kan inte förflytta sig, man kan inte leva. Jag behöver ett jobb :(
Fast nä, jag behöver fokusera på skolan nu, jobbet tar vi till sommarn. Jag har en ganska bra idé om vart jag ska jobba med, men mer om det när det blir aktuellt.
Idag har jag ridit på Carbone för första gången. Hon var jätteduktig, till min förvåning. Tills idag är det bara mamma som har ridit på henne, och visst har jag hört henne säga att hon är som förvandlad efter hennes enmånads inridningsläger. Men ändå, man tror inte på det förens man ser det, eller i det här fallet upplever det. Aja, jag är nöjd med henne, även om det är en bra bit kvar innan man bara kan ta ut henne på en ridtur, men det kommer.
Imorgon blir det antagligen matteplugg, får se vad jag gör sen. Har en idé, men får se om jag sätter den i verket. Just nu behöver jag bara vila.

Posshaj!
€mma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0