Sweet Marie

Did I fall down and make my mind go black and blue?

Dålig uppdaternig från min sida, sorry men jag har bara inte orkat. Min mobil funkar igen, tack vare Jonte :) Så nu slipper jag lämna in den, hihi. Förra veckan var jag sjuk torsdag, fredag. Bad min bror att ta med matten hem så idag har jag varit duktig och räknat för fulla muggar. Ska göra någon mer sida innan jag lägger mig, men först blir det antagligen gossip girl.
Helgen har varit helt ok! I fredags myste jag med Frida, såg när dom elaka stöpen barnen kastade mat på bussen, händelserikt.
Igår hamnade vi till slut på en fest i Timmersdala hos Robert. Det bjöds på vattenpipa och absinth, Frida och jag var vilda ;) Lärde mig nästan att göra rökringar, men det är mycket övning kvar. En tripp till pizzerian, Frida ställde sig bakom disken för att tjoa med pizzakillarna.

Emma: Meeen Frida, du får inte ståå där jue!
Frida: Det här är Emma, och hon är min BÄSTA vääään. Hon har JÄTTESTOOORA bröst!
Emma: ,,,du ska dö

Det blev en hawaii som Frida och jag åt upp på tillbakavägen, och ingen pizza har någonsin smakat så gott! Stötte på Jonathan som skulle hem från Anton, pratade lite sen drog vi vidare. Väl hemma hos Robert så däckade alla i en säng och strulade med varandra, så kan det nog sammanfattas. Det blidades många böghögar under kvällen och allt var underbart!
Påväg hem till Frida sen så träffade vi på 3 killar som Frida hade bjudit dit på fyllan, tråkigt nog för dom var Görans ord lag, så dom fick åka hem :') Göran är då Fridas mammas man ;)
Imorse mådde jag allt annat än bra för första gången på länge. Skurken är nog absinthen, usch. Dagens fyllemat är kladdkaka och chips, mumma :G Bakfyllan är på bättringsvägar, så imorrn tar jag skolan med storm!

That's all, posshaj!
€mma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0