Sunday afternoon

Kusinerna har åkt, och det är tyst. Typ för tyst. Känns som om det kommer ta ett år eller mer innan vi ses igen, det brukar vara så. Typ: Ha det så bra, vi ses nästa år!
Lr ngt.

Den här helgen har vart riktigt chill. Har vaknat efter 12 både lördag och söndag, jag tror jag lägger sömnen på lager inför skolan. Har nästan läst klart min bok, En komikers uppväxt, det är bara drygt 50 sidor kvar. Jävligt duktigt av mig faktiskt, för jag började med den igårkväll. Senare ska jag plugga samhäll, vi har prov imorgon. Men jag tror det går bra, och sen ska jag göra lite matte med.
Längtar till lovet, men eftersom veckorna går så fort så är det väl lov in no-time.
Kom nyss ut ur duschen för er som vill veta. Har både haft ansiktsmask och hårinpackning, min söndags ritual typ. Vill baka något, och kolla på film. Men jag måste plugga.

Posshaj!
€mma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0