School of rock

Seg dag idag. Fick G på mitt samhälls prov, fail! Well, inte deppa. På nästa prov då jävlar ;G
Till mitt försvar är samhäll inte mitt starkaste ämne, för mycket fakta att hålla reda på för en som inte gillar att plugga till proven :P
Annars då? Kemi prov på fredag. Och svenska på onsdag för min del, tur att jag gillar det. Min baksmälla har lugnat ner sig, illamåendet är nästa över vilket är väldigt skönt.
Idag gjorde jag några kap på stan innan jag tog bussen hem för att chilla. Frågan är ju vad jag har gjort för att tiden ska rusa iväg så förbaskat, jag har verkligen ingen aning!
Nu ska jag avsluta här, sen blir det kemi plugg.


I'm free, andI'm festis!

Posshaj!
       €mma

Kommentarer
Postat av: victoria

Svar: Haha men Emma! Det var ju det han gjorde :P Men jag tyckte att han passade bättre i snuskprick! xP

2008-10-22 @ 20:26:45
URL: http://torii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0