Random

Internationella partyveckan ala Emma starts now, it is höstlov baby!
Jag känner att jag har en bloggtorka nu, men jag är så mör så det får vara så ;G
Här kommer veckans planering:

Söndag (idag): Hem till Frida för att hennes mamma ska fixa mitt löshår, sen stan och Vatra!
Måndag: Party med Frida hos Flink
Tisdag: Gbg med Frida och Tove, sen tjejmys hos Cissi
Onsdag: Åka hem, slappa och om det blir som jag vill blir det kul på kvällen
Torsdag: Plugga lite och slappa
Fredag: Sthlm och DISTURBED med Tove :G!
Lördag: Åka hem och chilla
Söndag: Plugga och chilla

I Fredags så fick vi tillbaka svenska proven, ett poäng från Mvg igen, skräll! Gjorde kemi provet med, gick ok.
Myste med Tove på kvällen. Sen på lördagen, igår alltså, så drog vi en snabbis till Götet där jag skaffade löshår och köpte min efterlängtade vit och svartrandiga polo <3 Nu har jag ca 700 kr kvar så jag ska hålla lite i da money. På resecentrum satt Farbror Pung och vresade med benen, usch ><

Nu ska jag packa ihop och sen blir det iväg till Frida, posshaj<3

Everybody get random!

€mma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0