Pluggkväll

Skola idag, gick segt. Torsdagar är de dagrna jag gillar sämst, de är så sega att man håller på att dö.
Fattade nada verkligen på kemin, men efter att ha fått Johan att förklara lite för mig på msn nu + att jag har läst i boken tror jag att det börjar klarna :) Ska tjöta lite imorrn med mina naturbarn, så ska det nog gå. Gick på stan med Frida efter skolan, vi hittade varandra till slut :P Vi lallade omkring ett tag, åt och så. Jag köpte ny flytande eyeliner och en foundationpensel från Mist, bäst <3 Och lite nya baskrar från Indiska och tre ögonskuggor från Mist, gorgeous<3
Kom på att vi inte orkade gymma så vi tog bussen hem till Frida och åt upp en hel kladdkaka, haha fan vad onyttig jag känner mig :O Men det tar vi igen på måndag, vår gymmdag ;) Sen har jag yoga med Lisa på torsdagar, + att jag ska gymma då med :) Så det blir nog greit!

Kom hem för ett tag sen, har städat osv och tvättat mina sminkpenslar, väl behövligt! Har läst min kemi med, ska plugga matte och läsa igenom min idrottstencil sen blir det sova.
Imorgon ska jag tillbringa kvällen med mina brudar Frida och Tove, raou :G Sen kommer kussarna på kvällen så då kommer jag hem. Thank god its Friday tomorrow!

Posshaj!
€mma

Kommentarer
Postat av: victoria

svar: Råkade kanske lägga ut dom i regnet lite gran sådär bara^^ Sen blev dom blöta av nån konstig anledning och började lukta illa höhö, men nu luktar dom inte längre :G <3

2008-10-03 @ 15:43:47
URL: http://torii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0