Please kiss me, please kiss me

Halloj!
Nu är jag nyduschad för tredje gången idag och lite piggare! Iaf, gårdagen var som vanligt helt cp. Det började som sagt med att jag försov mig, och fick ta moppen till bussen. Naturligtvis slutar den funka efter halva vägen, och jag får köra in till kanten och försök kicka igång den. Det går inte, och som en annan idiot leder jag den till närmsta parkering där jag låser den och svär lite. Då kommer några småkillar cyklandes och ropar något i stil med: Ska du trimma den nu eller?! Och flinar. Jag flinar tillbaka och tänker: döda.
Efter ett tag ringer äntligen mamma, jag fick inte tag på någon alls i början. Jag förklarar situationen och snäll som hon är så sätter hon sig dirr i bilen och åker och hämtar mig för att skjutsa in mig till skolan. Jag hinner till samhällsprovet med en marginal på en kvart kanske, skönt! Provet gick bra faktiskt, bättre än väntat!

Idag hade vi orientering, jag gick med Pamo. Ja, jag gick. Bara. Palla annat :) Missade lite lektioner pga orienteringen, vilket var skönt. Lämnade in eng arbetet. Åkte hem till Ester och duschade och myste med hennes katt <3 Sen tillbaka till skolan där vi åt och hade matte och svenska. Svenskan var soft, för han släppte oss 20 minuter tidigare :G In till stan för att fika och prata med Frida, du är bäst<3 Stan ett tag, provade peruker och cpade oss på Glitter, träffade lite folk och till sist Fridas pappa. Promenerade till rese där han bjöd på fika. Dom var snälla och väntade tills min buss hade gått, vem vill vara ensam ute en fredagkväll? Nu är jag hemma som sagt, ska städa rummet lite och chilla vidare. Imorgon blir det det efterlängtade Gbg med Tove baby, fett kul! Jag ska shoppa :G

Thats all
€mma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0