Monday evening

Måndagar gillar jag, dom går snabbt och smärtfritt.
Skippade lunchen och åt på kinaresturang med Tori, veckans uppdate ;)
Efter skolan fikade jag med Tove och med Frida, och fyllde på mitt sminkförråd och köpte även lite nya ansiktsprodukter :G
Sen blev det gymmet med Frida, idag var vi riktigt duktiga och gymmade drygt 40 minuter, power! Träffade Rebeca och fick se hennes piercing, looking good! :G

Efter gymmet slappade vi i duschen, fixade oss och drog till bussen där vi träffade på Jonathan och Anton. Småpratade lite, blir nog film snart. Sen kom fulbussen och vi åkte hem. Nu har jag städat rummet och pluggat spanska. Ska plugga mer sen, och dricka the<3

Sen håller min mobil på att pajja, inte kul :( Ska lämna in den snart, bara jag får en lånemobil och får låna någons mp3, annars kommer jag att dö.

Typ dagens uppdate, back till pluggandet.
Posshaj!
€mma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0