La Vie Boheme

Idag har varit en slappardag. Sov till kvart över två, sen gick jag upp och åt lunch med resten av familjen. Sen har jag ockuperat min brors dator för att kolla one piece. Ska börja kolla animen nu, istället för att läsa mangan. Blir både billigare och roligare :)
Nu har jag börjat tvätta all min tvätt, är trött på att få byta outfit eftersom det plagg man behöver, tex ett svart linne, är smutsigt. Senare ska jag även dammsuga rummet, och tvätta av min ansiktsmask och hårinpackning. Jag är riktigt duktig och gör en massa saker idag. Har även färgat håret på min mami, jag börjar bli skillad på sånt :) Bra övning med, för imorrn ska jag och Frida till Jonathan och då ska jag färga hans hår. Och baka våfflor! Och se på Kenny S :G Och det bästa av allt, jag ska kasta mjöl på honom :D Det kommer bli en bra dag känner jag!
Det blir även gymma med Frida innan.

Nu ska jag tvätta, posshaj!
 €mma

Kommentarer
Postat av: victoria

Ah Kenny Starfighter is the freakin best! :D

Leka snart!

2008-10-12 @ 21:11:09
URL: http://torii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0