Killer pain

I mina ben. För att bli av med gårdagens träningsvärk är inte det bästa att ha hård idrott, fuck :(
Spanska provet gick toppen! Det var sjukt lätt, och bara för jag säger det här så kommer jag antagligen få IG, haha. Dagen har vart seg för övrigt. Jag har inte heller vart på topp eftersom jag inte har sovit alltför mycket, men imorrn blir det nya tag!
Not, nya tag kommer det bli första dagen efter loven.
Firade Elli också, det blev den traditionella lunchen på Eurobaguette som vanligt :G Sweet 16 tjejjen!
Nu ska jag duscha och sen ska mmma få äran att fläta mitt hår! Sen ska jag plugga matte och kanske lite samhäll.





























Posshaj!
€mma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0