Gbg med Tove

Kom iväg till slut, som vanligt strulade allt med skjuts imorse, men det löste sig. Chillade på rese i en halvtimma med Tove, sen kom tåget och 1 ½ timma senare var vi i Gbg. Vi trallade omrking där ett tag, och fick se häftigaste dansarna vid Kompassen! Jag typ dog när dom breakade loss, man vill bara hänga på :G Fick en del filmer med dom, så jag är glad! Hittade tre snyggsaker med, helt klart värda saker att förlora studiebidraget på! Efter mina inköp och vår McDonalds visit så bar det av hem igen. Träffade Cissi på tåget, småpratade lite och sen somnade jag nästan. Nu ska jag kolla tv hade jag tänkt, och äta ngt sött :G

Rut m.fl


Monki


Sen hittade jag en skjorta för halva priset på MQ men jog ingen bild ;)
Posshaj!
€mma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0