.

Kom inte på någon rubrik, orkade inte.
Igår gymmade jag och Frida, riktigt duktiga var vi! Efteråt tog vi en buss till Ryd där vi letade reda på Jontes hus. Det gick inte så bra, så Frida haffade grannen och frågade efter vägen. Det visade sig att vi stod precis framför. Haha. Christian var där också, och vi chillade lite innan vi lagade mat, det blev hamburgare :G Dock var det lite synd att det bara fanns ketchup och dressing, men man får ta vad man har! Sen blev det Kenny S, och ännu senare färgade jag Jontes hår. Såg idag att det blev svart, snyggt! Grabbarna fick skjutsa oss till bussen, kul eftersom Jonte bara fick köra i 30 eftersom han åker in moppen :P Väl vid bussen kom Frida på att hon hade tappat mobilen, Jonte lovade att kolla efter den på vägen hem. Det kom senare fram att den var kvarglömd i hans rum på laddning, pinsamt! :D

Idag har jag varit helt död i skolan, lov tack! Det blev efter att jag slutat stan med Frida, och psykning av Jonte och Christian på gymmet. Skaffade nya galgar och lite underkläder, långkalsonger som jag vill använda som leggins för dom är sjukt snygga :G Köpte dom som hotpants med, mumma! Nu ska jag käka, och sen plugga italienska! Prov imorrn.
Har kommit fram till att det blir piercing och löshår på lovet.

Posshaj!
€mma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0