Dagen är över

Det går fort. Fast ändå segt. Dagen går segt men natten går fort, precis tvärtemot vad jag vill alltså :(
Var med Iris i tisdags, bakade en jävla massa ful-bullar som smakade jättegott! Hon fick sin present av mig med, puss på henne!
Idag hängde jag med Gabi och vi drog först omkring på stan ett tag, jag köpte min efterlängtade fusk-skinn väst från HM och en oversize T-shirt med catwoman tryck och två polotröjjor från Gina :G Sen gick vi hem till henne och åt thaimat och kaka, snackade och hade a great time, ser fram emot fortsatt vänskap med dig tjejjen!<3 Det är det bästa när man hittar tillbaka till en gammal vänskap, love it.

Nu ska jag plugga lite spanska, och se om det är ngt mer jag behöver se igenom innan jag lägger mig. Btw så är farmor här, kul med finbesök. Vi har kommit fram till att vi ska bege oss ut och shoppa tillsammans någon dag, hehehe :D

Posshaj!
€mma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0