Chillidill

Idag gick skolan ganska fort. Men inte smärtfritt. För min träningsvärk har inte gått över utan är värre än någonsin! Inte blir det bättre av att Västerhöjd ligger på en fakking jävla kulle och är full med trappor :( Eftersom jag, så fort jag gör minst antydan till böjning på benen, typ dör så är det inte kul alls. Och till råga på allt så har jag underskåp.
Efter skolan tittade jag in på La classe, sen gick jag och träffade Tove och Emily som satt och flötade vid helensgården. Sen bar det av hem med Tove hem till mig, idag fick hon äntligen se min garderob ;D Vi tjötade lite, och drog efter ett tag iväg till bussen igen. Där skiljdes vi åt, och jag stack in till stan för att drilla. Kom hem för inte så länge sen, och är utfodrad med hamburgare. Så nu ska jag plugga samhäll med mamma, prov imorrn!

Posshaj!
€mma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0