Yalala

Sjuk igen, halsen känns äcklig. Som sandpapper. Dumma hals :(
Idag har jag vart lika aktiv som en gurka, har bara slappat och redigerat bilder. Och lagt på läppstift, för det är ju så himla fint.
Mejlade min lärare imorse eftersom vi hade spanska prov. Jag tyckte jag var duktig som kom ihåg det överhuvudtaget, men till svar fick jag att jag skulle ringa nästa gång. Okej då, tänkte jag lite halvbuttert och läste vidare. Jag hade även frågat vad det var för glosor jag skulle läsa på eftersom jag inte hade någon koll, och till svar fick jag ett surt (jag tyckte det lät surt) "det har vi gått igenom på lektionerna, men det är de här och de här sidorna...". Förlåt så jävla mycket då! Bara för det ska jag få Mvg, om jag nu kan det eftersom det tydligen inte var "samma sak" som att göra det på provdagen, lol. Idiot.
Jag tror faktiskt att han inte gillar mig något vidare, han ger mig alltid blickar som om jag vore någon mobbad jävel från jukkasjärvi. Det blev inte bättre av att alla gick ifrån mig en annan gång heller eftersom min väska hade fastnat, då var han säkert bara några sekunder från att fråga om jag behövde sällskap i matsalen eller något. Fakk.

Hursomhaver, snart är alla bilder klara! Ska ta en paus nu, och plugga glosorna tänkte jag. Och äta klementin. Men jag tror jag kommer lyckas lägga upp dom ikväll! Dom är gorgeous. Bara så att ni vet.
Det känns förövrigt som om Claes är sur på mig för att jag missade kemin idag igen, men vafan jag tar igen den nästa tisdag med anda halvklassen, inget konstigt här!

Posshaj!
€mma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0