The kids aren´t alright

Saturday night, and I'm chillin'.
Ganska skönt faktiskt, det är bra ibland att vila upp sig.
Gårdagen spenderades med Tove. Vi gjorde lussebullar, drack glögg och pratade, riktigt mys<3 Vi skulle göra oss iordning för kvällen, men så såg sängen så inbjudande ut att vi var tvugna att vila lite innan. Vi låg bredvid varann och småpratade lite, klockan var då kanske 00.00. Det slutade med att vi vaknade vid 06.00. DÅ gjorde vi oss iordning och "gick och la oss". Vaknade vid elva senare. Puss på det<3
Senare vid halv två kom släkten och vi firade min, lillbrorsans, Elins och Adams (mina söta kusiner) födelsedag. Det var ett halvår sedan jag fyllde år, but hey! Bättre sent än aldrig, eller hur? 400 kronor och en jättevacker blomma fick jag, det var verkligen uppskattat!
Kvällen har spenderats med att kolla nip tuck avsnitt, och att redigera bilder. Helt ok!

Och det ska jag fortsätta med nu, posshaj!

Redhead

€mma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0