New week, new worries

Förra veckans update:
Matteprovet gick bra! Vet en fråga som jag svarade fel på, attans, men annars gick det helt ok!
Simmade på onsdagen med Tove, bev dock bara 500 meter eftersom tiden var knapp, men aja, tar igen det denna veckan! Om min hals vill sluta strula dvs. Ska nog dricka lite varmt te innan jag lägger mig.
I fredags så chillade jag hemma hos Tove, var jätteglad för hennes mamma bjöd på god mat med räkor :G Lördagen och större delen av söndagen har spenderats hos Gabriella, vår förbannelse om att vi aldrig ses är bruten! I lördags så kom vi på att vi ska bli foto sessions/modell buddies, härligt! Äntligen någon som jag kan klä ut mig med, hihii. Vi genomförde vår bubbelbads session idag, så nu ska jag bara redigera bilderna sen läggs de upp här och på bilddagboken. Vi fikade även på Pims och smög omkring och tog kort i mörkret och kylan i lördagskväll. Hyrde film på hemmakväll (snyggt namnbyte, host) och äntligen har jag sett "En geishas memoarer". Vi var uppe halva natten och snackade, och idag bakade vi lussebullar. Det var helt enkelt underbart att träffas igen!

Ja, det var nog det mesta som har hänt. Jag åt på tok för mycket deg, så när jag kom hem från Gabbs så däckade jag och låg och jäste i sängen i en knapp timma innan jag kunde förmå mig att gå upp. Har städat lite lätt på rummet med, fick pappa att dammsuga åt mig, höhö :G Är supersugen på att göra om i mitt rum nu, har en massa härliga idéer!
Nej, ska göra mig lite te nu, och plugga lite matte.

Btw så har jag designat om bloggen lite lätt, fick en bra ordning på bakgrunden som jag har gjort själv till största delen i Ps.

Posshaj!
€mma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0