Its running late

Idag har det vart chill, har suttit och pluggat med Tove på Pims hela dagen. Fast plugga i mitt fall har varit "prata".
Det började med att jag åkte till skolan, men väl där mådde jag allt annat än bra, och eftersom jag hade ett ärende senare på dagen kunde jag inte åka hem. Så det blev till att först dra till Stadsbiblioteket och halvsova, vilket var skönt som fan :G Tyvärr blev jag avbruten efter ett tag av en medelålders..studiegrupp? Aja, något i den stilen var det och man kan säga att jag drog så fort dom började diskutera porr. Usch.
Mötte upp Tove, eftersom det ägget inte svarar i telefon fick jag fråga mig fram till K-bro, men jag hittade dit med galans.
In your face fröken Emma kommer att gå vilse!
Väl där fick jag mig en snabb titt på stället, nu har jag inga probs att hitta iaf när vattenballongskriget startar upp i vår, höhö :G
Tog bussen tillbaks till stan och gick några ärenden, jag har bestämt mig för att köpa en leopard tröja på HM senare när jag har mer pengar <3
Sen blev det Pims, vi gjorde inte ett skit. Inte jag iaf. Inte hemma hos Tove senare heller, och inte hemma heller :P Fast jag har vart duktig och gjort engelskan som ska vara inne imorrn, dock glömde jag italienskan i skolan, men den fixar jag first thing imorgon när jag kommer dit. Eftersom jag inte har matte imorgon och eftersom vi flyttar upp datorkunskapen så slutar jag typ 12.20, så då bär det av till stadsbiblioteket för att plugga med Tori och för att vänta på Tove. Vi ska nämligen vara duktiga och simma imorgon innan jag har drill, jag måste komma ihåg att be mamma ta min feta bag.

Snart är det jul, det är sjukt vad fort det går!
Snart tar jag väl studenten med, fast inte mig emot :G
Nu ska jag sova, posshaj!
€mma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0