Habibi

Ursäktar bloggtorkan!
Förra veckan passerade nästan smärtfritt, gjorde en hel del kul grejjer och fick väldigt bra besked av min far. Nu behöver jag inte oroa mig längre, eller jo lite, men inte på samma sätt som förut. För nu vet jag ju att allt kommer att ordna sig, tack vara honom. Det bästa är att det inte har blivit hyckleri, jag har verkligen menat vad jag har sagt hitills.

Hur som helst. I Fredags var jag med Tove och kollade in kulturnatten. Skulle ha sett Polkapix (det var lixom hela poängen med att åka in) men eftersom kombinationen Emma och Tove är så spårad att man nästan gråter så missade vi dem, trots att vi var i tid. Varför tänker jag inte låta någon veta, förutom Tove (fast hon räknas inte för hon vet ju redan då hon var med) eftersom jag inte har någon vidare lust att bli idiotförklarad, heh. Men det var helt ok, satt dock på resecentrum och väntade på bussen i 2,5 timma. Men det var väl chill, egentligen. Vi hade ju trots allt cigg. Märkte att jag inte har rökt på ett tag, blev lika vinglig som en pingvin som man supit under bordet efter bara en halv, men det är så det ska vara. Känner att det är skönt att jag röker så sällan, då kan man mer njuta av smaken (jag tycker ärligt att det smakar gott) när man väl gör det.
Som med choklad.

Det var meningen att jag skulle gått på Öppet hus på V-höjd i Lördags, men eftersom jag vaknade helt död hos Tove och upptäckte att klockan var tre på eftermiddagen så blev det inget av det. Ops.
Myste hela dagen, Tove gav mig en halvtimmas massage med olja. Det var nog det bästa jag varit med om i hela mitt liv <3

Idag har jag redigerat bilder och slappat som en torsk. Skulle ha pluggat med det sket sig, ska träffa Tove innan gyminstruktionen med Frida och plugga gärnet. Eftersom jag inte hade något att göra och kände mig bestulen på min chans att hänga lite med Johan sen i Fredags, så åkte jag hem till honom och kollade Greven av MonteChristo, underbart.

Nu tycker jag att jag har uppdaterat lagom mycket, den här veckan kommer nog att bli ganska chill, förutom matteprovet som är på Torsdag :'/ Men jag ska härda ut! Im strong!(er than Johan, moha).



Posshaj!
€mma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0