Especially in michigan

Nu är det kallt ute, på med extra filten och tofflorna!
Idag har vart första dagen efter lovet, det har gått fort och smärtfritt. Åt i skolan medans Tori sprang bankärenden, det var inte så äckligt som jag befarade, men det är klart. Dom hade kunnat skippa broccolin. Sen blev det fika på Pims med Tori, vi pratade på som vanligt om livets svåra frågor medans vi drack varm choklad (tori) och cafe dumle (jag). Älskar våra måndags rutiner, hoppas på söndagsmys snart med :G
Var duktig och gymmade med Frida efter skolan, bokade ny instruktion med. På onsdag ska vi simma, woho! Längtar tills dom har gjort klart äventyrsbadet, har dom bubbelpool kommer jag vara först i kön!
Har gjort klart min powerpoint presentation med hyperlänk om RHCP, blev helnöjd. Imorgon har jag bara två lektioner, spanska och idrott. Skulle ha vart med längre på matten sen, men skippar det eftersom det inte är någon ide då jag ska iväg tidigare. Kemin är inställd, så den behöver jag inte ta igen iaf, nice. Tio i elva ska jag möta upp Tove på pims, så blire matteplugg och antagligen en del samhäll. När jag kommer hem ska jag fixa engelskan med, reminder till mig där!

Nu ska jag sova, ha det bra!
€mma

Kommentarer
Postat av: victoria

Naaw baby girlie! See you soon! <3

2008-11-04 @ 12:09:54
URL: http://torii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0