Come to me

Torsdagen är den värsta dagen i veckan.
Det är den jobbigaste, den tråkigaste, den segaste dagen på hela jävla veckan. Men idag gick den relativt smärtfritt, konstigt nog. Fick tillbaka kemi provet, och för en som inte har hängt med alls (förens i slutet) så var ett VG helt ok <3
Var riktigt duktig på samhällen med, gjorde en del på miljöfrågan. La mig i tid och kom i tid till skolan med, får se om jag kan göra om det, det vore allt något!
Var och fikade med Sofie efter skolan, hon slutade tidigare idag så det var riktigt skönt att kunna skjuta fram det, kom inte hem så sent. Det var riktigt kul tyckte jag att när jag gick in på Pims och skulle beställa min Dumle (jag spinner nästan vid blotta tanken på den <3) så frågade tjejjen i kassan: ingen grädde som vanligt va?
Jag är stammis, och det är status!
Nu ska jag räkna någon sida matte och sen blir det sova.
Posshaj!


€mma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0