Välkommen till min nya blogg!

Jag har varit sugen ett bra tag nu på att börja blogga, och just ikväll efter att  ha tråcklat med svenskan för hundrafemtielfte gången så fick jag världens kick och startade en egen, ganska impulsivt av mej huh? 
Jag har ganska många anledningar till att börja blogga, två av dom är att jag gillar att skriva och berätta,
att uttrycka mig.

Skriva är en av de saker som jag alltid har tyckt om. När jag var liten t. ex så skrev jag alltid berättelser, och min fantasi har alltid haft breda vyer så det har aldrig varit några problem för mig att hitta på en handling.
Jag gillar även att prata, eller ja, uttrycka mina tankar och åsikter. Jag är ganska social av mig och det är inte svårt för mig att öppna mig för någon helt okänd om jag känner att vi får kontakt. Jag gillar att berätta för människor om vad jag har varit med om, vad jag har upplevt och hur jag tycker och känner.
Det har alltid känts som om jag har något att dela med alla, det är viktigt för mig att få säga vad jag känner, även om jag inte alltid gör det av olika skäl.
Men att blogga ger utlopp för dessa ändamål, jag får dela med mig av mina åsikter och tankar till de som vill läsa.

Så, hrm, ja. Välkomna till mitt liv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0