Today at my life

Ännu en dag i skolan avklarad, sommarlovet närmar sig mer och mer, något som jag inte har det minsta emot!
Dan flöt på ganska bra, fick taget korten på klasskamraterna till mitt specialarbete, vilket inte var direkt lätt alltid, men skillad som jag är fick jag på nästan alla, saknas nu barra några få men de fixar jag snart.

 Åkte in till stan efter skolan med Frida för att kolla arbetsförmedlingen efter sommarjobb, och vi fick en hel del bra tips så kanske om vi har tur får vi ändå något!
Sket i att gymma eftersom vi inte orkade + att jag inte kände mig särskilt pigg, så vi stannade kvar på mcdonalds och åt sallad, de nya salladerna ceasar och grekisk är asgoda! Nyttigt med, slapp känna mig så flötig som jag brukar :P
Hittade på en del kul grejjer när vi ändå var där, och jag beställde klipptid till mig på måndag, så då blir det av :) Det gäller bara att jag har fått mitt hår isatt då, men det är nog fixat tills dess. Åkte hem, och missade Ulvåkersbussen eftersom den var så cp och åkte innan vi hade hunnit gå av den andra! CP! Som tur var stod där en skolbuss med noll pers i förutom en snäll busschaufför som hade bevittnat det hela och som körde hem oss :D
Kom hem, och iväg åkte jag för att hämta Linda. Vi satt och hade det mys ett tag, sen åkte Linda hem och jag skjutsade hem Frida till T-dala, första turen i trafik för mej, gick bra som fan bortsett från när vi skulle svänga in till Frida och hon lutade sig åt motsatt håll vi svängde, så det blev lite fel och jag körde ut på fel sida av vägen och bilen som var bakom oss trodde nog vi var invalida, haha! Har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv tror jag, och sen visade det sig att moppen behövde tankas. Stannade till på macken och då strulade det sig naturligtvis med betalningen, så vi fick låna Fridas mammas kort och sen fixade det sig, lagom till att ägaren till macken (tor jag, kan ha vart ngn helt random snubbe) kom ut och frågade om allt verkligen gick bra. Efter att ha svarat "ja-a det gör det" så åkte vi hem, Frida försökte springa ifatt moppen men det gick inte så bra :D

Kom hem, och allt är borta : mitt legg, mitt fritidskort och min guldring. Legget hade jag i handen, sen var det bara borta, fritidskortet tappade jag antagligen på bussen, och guldringen ligger antagligen som vanligt någonstans i huset. SKRÄLL att jag ska få blackouter så att jag inte minns vart jag lägger saker :(
För övrigt så har det vart en helt ok dag .p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0