To the gym and back again

Haha gud vad värd jag känner mig som skriver rubriken på engelska, men vafan det klingar ju så bra ;) Aja, hurtade med Frida idag på Nautius, riktigt chill var det! Synd bara att duscharna var ockuperade av 4 snorungar med simhud, to bad. Det resulterade i att jag inte kunde sitta ner när jag duschade, vilket gjorde så att mitt bandage blev bött :'( Det blev ju inte heller bättre av att Frida glömde bort sog och sprutade vatten på det! Hon är knäpp, men jag gillar henne ändå :D Bastade och hade det gött, var övertrötta och spexade som valnigt i omklädningsrummet. Trodde vi skulle missa bussen, vilket vi inte gjorde, så vi sprang i onödan, typiskt oss. Anyway, kom hem, åt pan pizza, stack bort till Märta där Linda oxå var och pluggade matte eftersom jag hade min klyftiga dag idag och glömde min bok i skolan då vi har prov imorrn, woh! Körde min vanliga åpna stil och knyckte mat, hehe.. Sen blev det till att åka hem till mig där vi dumpade Lindas cykel och tog moppen ner till henne, och sen vidare till lekparken där vi satt och pratade och myste. Jag måste säga att jag känner mig mer skillad på moppen nu, känns bättre att både skjutsa och åka själv. Släppte sen av Linds med ett par kära farväl och åkte sedan hem där jag åt mina älskade Kellogs och bänkade mig vid datorn, och här är jag nu och ska kolla bdb och spana anime.
Ännu en av de där bra dagarna måste ja säga, helt klart!

Kommentarer
Postat av: Linds

Helkul :D

2008-05-24 @ 18:47:25
Postat av: Till Linda

Som fan! :D

2008-05-24 @ 19:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0