Stan + en lyckad kväll

Åkte som planerat till stan med Linda, det blev inget hål i örat för henne, tyvärr :/ Kollade i affärer och allmänt chillade, tyvärr så fick jag skoskav som fa-an! Så det blev väldigt skönt när jag tog på mig mina klack skor precis efter jag köpt dom, big relief! Frida joinade oss efter maten och vi fortsatte med affärsrundan, bl a gick vi till Twilfit men det är en annan historia :'D Mötte snabbt upp med Therese och vi snackade en stund innan hon åkte hem, och vi drog vidare till Rådhuset där vi träffade Amanda. Tog sen bussen hem och fick övertala mor min att hämta oss, vi har det inte alltid så lätt med våra föräldrar. Iaf, pluggade lite när jag kom hem, sen kom Linda och vi spelade Guitar Hero, klarar nästan medium nu, det går framåt ;D Åkte som planerat till Jonathan sen och kollade film, hade askul, köpte godis på Sigges  och hyrde en kass B-skräckfilm som hade en kass handling och var kasst filmad, den var kass :D Kollade även på Superhero movie, fast då sov typ alla.. Anyway, på hemvägen skedde ett missöde men ingen större skada skedd, får se hur Antons hårddisk mår bara men utöver den så mår nog alla bra bortsett från något skrapsår och någon svullnad..  Annars kom alla hem safe and sound :) En helt lyckad kväll!




Skorna jag köpte:

image13

Kommentarer
Postat av: Linda

Så jävla kul var det :D
Det måste verkligen göras om, fast ingen vurpa nästa gång!
Och bajs på hålet som han inte vill att jag ska ta =/
Hade verkligen sett fram emot det.
Men aja, får göra annat för dom pengarna ;D
Pussen

2008-05-24 @ 18:50:29
Postat av: Till Linda

Ja, det får du göra! Askul vare, lätt att vi gör om det! Vi kan snart bada i min damm ju, och ha grillkväll :D
Nejnej inga fler vurpor ;)

2008-05-24 @ 19:29:15
Postat av: victoria

Heeey emma! Tyckte jag såg dig på stan i fredags! Mycket svenskt av oss att inte hälsa, får ej bli så igen! ;)

2008-05-25 @ 15:37:27
URL: http://torii.blogg.se
Postat av: Emma

Ne!? Jag såg inte dej, men lätt att jag springer fram och hälsar nästa gång jag gör det :D

2008-05-25 @ 16:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0