Spex!

image4

Idag hade vi spexkort i klassen, riktigt kul faktiskt!
Alla hade klätt ut sig till både det ena och det andra, en del var t.o.m. kroppsmålade.
Kul med folk som bjuder på sig själva, själv gick jag hela dagen som Hans (och greta) och jag kan ju säga att folk väldigt ofta vred på huvudet, vilket var ganska roande :)
Eftermiddagen tillbringades med Linda, och vi satt och chillade bakom ett träd, när vi plötsligt hörde ett "ÖH!" bakom oss. Båda hoppade till och satte  i halsen när min  bror Hannes kom  gående med ett brett flin. 
Män har ett udda sinne för humor må jag säga.  Senare skulle jag in till sjukan där dom återigen fick lägga om mitt ben, det vätskar sig fortfarande och gör ont, inte kul :(
Men det blir Norge med Drillflickorna på fredag iallafall,
man måste ju göra sin plikt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0