Sjuk

Att vara förkyld är nästan det hemskaste jag vet. Förutom att vara magsjuk kanske.
Jag verkligen hatar det, för jag går och snorar hela tiden och låter som en kråka.
För övrigt har jag spenderat hela dagen i sängen och sovit, gick väl upp vid halv 2 kanske och duschade. Ska börja läsa på non idag och så MÅSTE jag dammsuga rummet, för nu har dammråttorna under skrivbordet börjat utveckla tänder :O Sen ska jag skicka iväg ett mejl till ett av de ställena som söker servitriser i sommar, hoppas verkligen på jobb nu!
Sen ska jag försöka hitta mitt legg med, och imorrn ska jag ringa till hittegodsavdelningen på västtrafik och kolla om dom har hittat mitt fritidskort än, hoppas!

Kommentarer
Postat av: Suss

Hoppas du få sommarjobb och att du hittar ditt legg och så, håller tummarna :)

2008-05-28 @ 19:00:05
Postat av: Emma

Tack, hoppas det med!

2008-05-28 @ 20:07:00
URL: http://sugarsoakedcoffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0