One of those softish days wich I love

Soft dag idag! Åkte till skolan som vanligt imorse, gick på matten och var för en gångs skull ritkigt aktiv! Sen slapp jag spanskan eftersom jag skulle till doktorn igen för att lägga om såret inför Norge, det ser fint ut och gör inte lika ont längre :) Det som var lite synd var att jag fick sitta och vänta på vårdcentralen i typ en timma innan någon kunde hjälpa oss, det är dåligt! Visst förstår jag att det inte finns tillräckligt med läkare, men vafan man har annat att göra än att sitta och uggla i X antal timmar bara för att få hjälp, suxx!

Anyway, eftersom vi blev kvar där ett tag, så slapp jag även non och maten, åkte hem och käkade och åkte tillbaka lagom till son där vi såg på film, really nice! På tillvalet var det ganska soft, blev klar med mina bilder som jag lämnade in. Det känns som jag börjar få lite mer ordning på tillvaron nu, eller jag vet iaf vad det är jag ska göra och vad jag är klar med, ett plus för mig som har känt mig gaaanska så sönderstressad. För övrigt är mitt humör ganska bra, ska in till stan nu och träffa Sofie vilket är ett klart plus! Får se om jag skriver något mer inlägg ikväll, om jag har tid. En annan sak som jag vill ta upp är kärlek, i detta fallet obesvarad. I det här fallet är jag den som avisar någon, och jag gör det väldigt tydligt enligt min och mångas mening. Ändå så fattar inte personen ifråga att jag inte tycker om honom, utan stalkar mig hela dagarna! Jag hatar det, jag vill bara skrika rakt ut! Ändå så känns det inte som om jag kan säga åt honom att: Vafan sluta följa efter mig?! Det känns aningen dumt eftersom han inte har sagt något, då hade man bara kunnat köra på: ehh tack, men nej tack. Antar att jag får stå  ut, det är ju bara en månad kvar nu, sen är det sommarlov!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Det var en ganska softish dag men jag var jättetrött hela tiden.
Och på tal om det där med kärlek;
ATT HAN INTE FATTAR!
Jag tycker du är tydlig med att du inte vill, hur kan man vara så blind!?

2008-05-15 @ 17:57:08
Postat av: Till Linda

haha indeed :D

2008-05-15 @ 21:21:42
URL: http://sugarsoakedcoffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0