Mycket att göra, lite tid


                                                                               image5

Det beskriver mitt liv just nu. Jag har en miljon saker att göra i skolan, och när jag kommer hem är jag så trött att jag somnar. Jag vänder inte ens på dygnet, för enligt vissa blir man ju pigg när man vaknar klockan 10 på kvällen och ska somna igen efter någon timma, men jag somnar, vaknar och är fortfarande lika trött och somnar igen, sen är jag död på morgonen men det är en annan femma. Som ett exempel så har jag fyra stycken prov nästa vecka, en redovisning och en inlämning att sköta, och jag är bara klar med redovisningen! Jag trodde att mittenåret skulle vara det jobbigaste, men jag har aldrig haft såhär mycket att göra förut :(  Samtidigt  ska jag hinna med allt annat, som att vara med mina vänner, sköta sysslor i hemmet (som jag aldrig gör) och ta tid för mig själv. Jag orkar typ ingenting nuförtiden, jag har helt tappat motiverningen för att arbeta, allt jag vill göra är att ligga  i hängmattan och chilla, eller gå på stan och äta glass!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag vill med äta glass! :G

2008-05-14 @ 22:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0