Mors dag, en soft dag

Jess, Mors dag idag då! Har dock inte kunnat komma in till stan och därför har jag inte eller köpt något, men jag går mot strömmen och gör något eget som present, i det här fallet en gratis ansiktsbehandling ;) Det är både kul och i stort sett det enda som min budget tillåter just nu eftersom alla mina pengar kommer gå till Gbg och håret. Dagen har flutit på ganska lugnt hitills, har inte firat mamma ännu eftersom hon tog en tripp till Fjällbacka för att lägga av en visit hos sin egen mor, så det blir väl ikväll med tårta och mys :) Jag tog en tripp med moppen förut till Linda och hämtade tillbaka vår hjälm som hon lånade igår, och kollade läget med henne efter vurpan, and good news, både hon och Anton + Antons hårddisk är alla oskadda bortsett från någon repa och ett par blåmärken, phue. Anywayz, ska ta tag i son nu så jag blir färdig idag och hinner öva, kommer bli sjukt nervös imorrn när jag ska redovisa, jag hatar det! Föredrage ska vara 5-10 minuter långt, ofta jag kommer ta mer än 5, nevah.
 
image14


Påminnelse till mig själv, dammsug rummet.
//Emma

Kommentarer
Postat av: Linds

Haha, på tal om so va.
Jag har typ 3 minuter om månlandningen, och mer blir det inte!
Synd för GUNN! (a)

2008-05-25 @ 21:05:08
Postat av: Emma

hahaha får se hur långt jag får men ofta jag kommer ha mer än 5 min, då kortar jag ner det :P Gunn kommer få dåndimpen :D

2008-05-25 @ 22:04:12
URL: http://sugarsoakedcoffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0