Föräldrakväll

Kom just hem, har vart på en föräldrakväll med mor min och resten av klassen och deras päron. I regel så handlade det om vad vi hade gjort under alla de tre åren som vi har gått på Stöpen, och vi kollade på en del filmer som vi har spelat in under den tiden. En sak som var väldigt kul var att se hur folk har förändrats, för att inte tala om hur killarna lät innan de kom in i målbrottet :O Ingen har direkt tänkt på att deras röster har blivit mörkare, men här var det verkligen uppenbart, och det fanns nog inte en enda som inte satt vikta av skratt när vi såg på filmen som vi gjorde i början av högstadiet, när alla killarna lät som smurfar :'D

Well, en god nyhet är iaf att mormor INTE har fått tillbaka hjärntumören, THANK GOD! Jag höll seriöst på att dö när jag hörde det, vilket hade varit synd nu när det bara är typ 4 veckor kvar. Så jag är happy nu, och nu ska jag gå ner och äta mina varma mackor innan de kallnar! :G

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0