Finally

Att skriva rubrikerna på engelska börjar bli en läskig vana..
Idag så har jag:

*Hållt föredrag, som blev typ 12 minuter, heehehehe... -.-'
*Pratat 2 minutes speach om mitt djur för Björn
*Fått tillbaka alla nationella i svenska
*Pratat med Gunn om hurvida mitt betyg i Geografi kommer att se ut

Och det gick:
Fick bra kritik på redovisningen, så skönt att det är över!
Fick MVG på mitt 2 minutes speach om lejon, woH!
Fick MVG på hela bunten svenska nationella
Får MVG i geografi om jag lämnar in Usa resan denna veckan, lätt att jag ska göra det!

Jag är trött och kommer antagligen däcka medans jag dammsuger rummet, men det är det fanimej värt! :D


Kommentarer
Postat av: Anton

du sa int skryta lite t:D

2008-05-26 @ 21:50:23
Postat av: Emma

Nej jag är nog klar för idag :D

2008-05-26 @ 22:47:52
URL: http://sugarsoakedcoffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0