Drill Bill

Sitter och försöker övertala mig själv att plugga lite no, men den här boken som jag läser nu är såååå spännande..nä men seriöst, jag pallar inte. Jag gör det ikväll har jag kommit fram till. Anyway, hade mitt föredrag i svenska idag, och det gick bra, men fick bara VG på det hela, vilket var lite av en besvikelse, men man kan ju inte få allt..tyvärr. Imorgon blir det att snacka med Björn om jag får tag på honom, vill snacka lite betyg i svenska och försäkra mig om att jag inte sänker mig, hu! Det blir även kommunprov i spanska del 2 av 3- hörförståele..usch. Skrivdelen gick väl ok, men jag har inte den blekaste om vad jag kommer får på den, känns som om jag bara kommer få G vilket jag inte gärna vill, vill behålla mitt VG. Nu ska jag snart in till stan där jag först ska ta en runda med Linds <3 och senare gå till frissan med Vicki och höra hur det blir med mitt hår, och sedan blir det drill! Är lite peppad faktiskt, och det är så fruktansvärt skönt att jag är klar med nästan allt arbete i svenskan! Det börjar ta sig nu, och på Fredag så har vi det sista provet i matte, lite nostalgi nästan över det.. Och imorgon så har vi förhör i Son på viktiga årtal i Amerikansk historia..fy.
Well, now i will be goin, ciao!

Note till mej:

Plugga So!

Kommentarer
Postat av: Linds

Åhh det var så kul på stan!
Hoppas på att köpa den där klänningen :)
Får åka in snart igen, poss

2008-05-21 @ 22:07:11
Postat av: Till Linds

Ja lätt att vi ska :D

2008-05-22 @ 00:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0