Dagen ifråga

Det blev lite ändrade planer, sket i drillen eftersom jag inte pallade, gick längre på stan med Linds istället och åt glass :) Lämnade även in mina linnen på kemtvätten, nu ska fläckarna bort! Köpte bomull som jag skulle ha gjort för en vecka sedan, power på mitt minne! Imorrn blir det att gymma och kolla håret med Frida baby, ser fram emot det fett mkt! Red för första gången på Fanny idag, det gick bra även om det kändes aningen ovant. Ska börja rida ofta nu så att jag börjar bygga lite muskler :)
Nu är klockan på tok för mkt, och jag ska plugga lite lätt.

Klänningen här hittade jag på Indiska, ska nog köpa den när jag är i Gbg nästa gång, nästa vecka alltså :D
Kanske skolavslutningsmaterial om jag inte hittar något finare :)

image10 <3 image11

Kommentarer
Postat av: svar till emma: D

haha ja det gör jag med.
uschans :/

Becca

2008-05-22 @ 17:02:20
URL: http://littlesunshiiine.blogg.se
Postat av: iris

jag känner en kille som tvättat sina kalsonger på kemtvätten >.

2008-05-23 @ 18:46:40
URL: http://irishcoffe.blogg.se
Postat av: Linda

Power på MITT minne med ;)
Jag tycker du ska köpa den helt klart!
Poss!

2008-05-24 @ 18:42:59
Postat av: Emma

Jag gör nog det med :D

Iris: Haha den killen har nog mycket pengar :P

2008-05-24 @ 19:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0