Back again

Phue, nu så är helgen över och allt är som vanligt igen, överstressigt det vill säga. Den här veckan har jag fyra stycken prov, en inlämning (som jag inte har börjat med), en redovisning i engelska som jag ska göra nu, och en i svenska som jag ska ha på onsdag (som tack och lov är klar). Jag menar, hallå?! Hur mycket ska en tonåring behöva ta egentligen? Jag kremerar snart, och samtidigt så har jag annat arbete i skolan som behövs göras, plus att jag inte har ett sommarjobb och därför inte kommer kunna ha pengar i sommar, vilket är väldigt viktigt för mig! Aja, imorrn blir det till att åka snabbt till stan tror jag, får se om jag kan dra med mig Märta, hähä, och sen blir det hem och kolla hästarna, (den nya har entligen kommit nu!) och sen baka bullar hos Märta till morgondagen, sen blir det råplugg för hela slanten. Anyway, en god nyhet är i alla fall att mitt ben börjar läka, det gör inte ont att träna, så nu blir min idrottslärare överlycklig och jag slipper IG varningen (jag har verkligen inte Ig i idrott, men en del frånvaro pga sjukdom) och jag kan börja gymma igen, vilket jag gjorde idag och jag känner mig väldigt nyttig!

Anyway, jag har kommit fram till att jag ska göra en avbockningslista, där allt som jag ska göra står. Så kanske jag äntligen får lite ordning på tillvaron!

Kommentarer
Postat av: Liinds

Åh sån lista måste jag med göra. Så att man håller koll på allt! :)

2008-05-20 @ 14:35:16
Postat av: Lova

Hej Emma! Vilken mysig blogg du har ^^ jag hjälper dig gärna med bloggdesign om det är något du undrar över:P

2008-05-20 @ 19:11:14
URL: http://goosebumps.blogg.se
Postat av: Till Lova

tack så mkt :)

2008-05-20 @ 21:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0