Utflykt

Tänkte först skriva en punktrubrik, men sen kom jag på att det faktiskt hade hänt något idag.
Frida sov över hos mig igår och det var mys. Vaknade idag försent, så Bengt, min klassföreståndare, och gänget fick vänta lite. Kom iväg och vi trampade på ganska bra. Kom fram vid 10 och då fikade vi. Björn kom senare, och vi spelade brännboll, eller ja, alla förutom Frida och jag eftersom vi inte pallade, hehehe.. Hade för övrigt väldigt kul, kommer sakna en del folk, vilket jag faktiskt inte trodde. Slutar på fredag, sen blir det sista natten, kommer bli fett kul! Skippar boggan idag, ska gotta mig i ett varmt bad istället med hårinpackning, ansiktsmask och senaste Cosmo<3 Tyvärr har jag fortfarande inte fått det nya numret, men jag får bläddra igenom ett par gamla ex så det går nog. Har bestämt mig att köpa en epilator, när jag får pengar. Visst det kanske gör ont, men jag pallar inte raka benen hela tiden, plus att det tar längre tid för håret att växa ut. Efter visiten hos Bengt, som för övrigt bodde väldigt fint, så cyklade jag och Frida hem, sen bar det av in till stan. Hade det super, och fixade bland annat en ny mascara från Dior, vattenfast. Det blir grejt. Nu ska jag nog ta tag i badet.
Super.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0