Stan

Med Frida idag, känns som vi inte har setts på typ tre år men det är väl en vcka eller så.
Eftersom hon missade bussen så trallade jag runt ett tag och köpte underkläder på Gina och ett par gråa leggins, yum :G
Hade inte ätit på hela dagen så jag var närapå död, men då kom Frida och efter att ha tittat omkring i lite affärer så gick vi och åt på Mangos. Tog Vitlöksstekt kycklingfilé och pasta, hur gott som helst! Lätt att jag äter där igen, munorgasm indeed!
Well, imorrn ska jag titta lite på skorna jag såg igår, svarta pumps från Vagabond
, men det blir nog inget köp på dom förens senare är jag rädd, behöver pengar till annat nu. Imorrn blir det stan igen med Frida och Elin, och på kvällen är det filmkväll hos Aya med Tiffy, helkul :)

Något som jag uppskattar btw på resturanger, är fräscha toaletter.
Och det hade dom på Mangos, och jag kunde inte motstå ett egofoto då spegeln var så nicigt stor :G


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0